Kurulus Osman Season 2

When Osman Season 3 Will Be Released?کورولوش عثمان کا تیسرا سیزن کب شروع ہوگا؟

کورولوش عثمان کا تیسرا سیزن کب شروع ہوگا؟

کورولوش عثمان کا تیسرا سیزن کب شروع ہوگا؟ When Osman Season 3 Will Be Released?

کورولوش عثمان سیزن3 3 اکتوبر 2021 کو شروع ہوگا۔ بہت سی افواہیں ہیں کہ اس بار نئے سیزن میں زیادہ وقت نہیں لیا گیا۔ یہ سچ ہے کہ عالمی وبا کا خطرہ کسی حد تک کم ہوا ہے لیکن یہ ختم نہیں ہوا ہے۔ لہذا ، اس بار بھی ، حالات کو مدنظر رکھتے ہوئے فیصلے کیے جائیں گے اور سیزن میں وقت سے پہلے یا بہت جلدی ہونے کی کوئی وجہ نہیں ہے کیونکہ اس پر عمل کرنے کے لئے ایک مکمل طریقہ کار موجود ہے۔

نئے سیزن کے لئے کاسٹ کا ایک انتخاب ہوگا عظیم کہانی ، اسکرپٹ ، تاریخی واقعات کو ایک ایک کرکے دیکھا جائے گا اور ہر چیز میں وقت لگے گا۔ کسی بھی معاملے میں یہ تین ماہ سے کم نہیں ہوسکتا ہے اور ان لوگوں کی کیا بات ہے جو اب بھی کہہ رہے ہیں کہ ایک نئی قسط اگلے ہفتے جاری کی جائے گی۔ سیزن کے اختتام کے بعد نئے سیزن کی تیاریاں زوروں پر ہوں گی اور آہستہ آہستہ نئے آنے والوں کے بارے میں خبریں آنا شروع ہوجائیں گی ،

اسٹیبلشمنٹ عثمان اگلی قسط میں کیا کریں گے؟ اس عظیم جنگ میں ، کمانڈر دوکاس کو دوسرے تیکفوروں کی فوجی حمایت حاصل تھی ، اور عثمان صاحب کو بھی سلطان مسعود کی حمایت حاصل تھی۔ لیکن چونکہ بازنطینی اب بھی عسکری طور پر مضبوط ہیں ، لہذا میرے تجزیے کے مطابق ، عثمان صاحب ، بازنطینیوں کو چھاپہ مار کر اور ان کے پاس لائے گئے اسلحہ کے قافلے کو ضبط کریں گے۔

‎ اس کے بعد ، قائی قبیلہ بازنطینیوں کو شکست دے کر ایک عظیم فتح حاصل کرے گا جب عثمان صاحب قبیلے واپس آئیں گے تو وہ زوئی کے زہر میں مبتلا ہوجائیں گے ، لیکن انہیں یہ خبر موصول ہوگی کہ بالا خاتون کے ذریعہ بچائے جانے والے مالہون ہاتون نے بچے کوجنم دیا ہے۔ اور عثمان صاحب اور مالہون خاتون کا بیٹا ، یعنی ، ریاست کا نیا وارث پیدا ہوگا۔

 

‎ جیسے وقت آگے بڑھا ہے اور عثمان صاحب کی تاریخ میں مالہون خاتون اور اورحان کے علاوہ 5 مزید بچے پیدا ہوں گے ، ہمیں یہ خبر موصول ہوگی کہ مالہون خاتون اگلے سیزن کی پہلی قسط میں ایک بار پھر حاملہ ہیں۔ تاہم ، میرے تجزیے کے مطابق ، بدقسمتی سے ، اگلے سیزن میں ریاست قائم نہیں ہوگی۔ ہم عثمان صاحب اور قائی قبیلے کا عروج ، سلجوق ، بازنطینیوں اور منگولوں کا زوال دیکھیں گے۔

ہمارے تجزیے کے مطابق ، اس سوال کا جواب جو آپ ہمیشہ مجھ سے تبصرے میں کرتے ہیں ، ہاں ، دوسرے الفاظ میں ، شادی گذشتہ مہینے میں 6 ماہ کے وقت کی چھلانگ میں ہوئی تھی ، اور اب جیرکوتائے اور آئیگل خاتون شادی شدہ ہیں۔ ہم اسے اس انداز سے سمجھتے ہیں جس انداز سے جیرکوتائے نے آئیگل خاتون سے اس منظر میں جس طرح ابھی دیکھا تھا۔ کیونکہ اگر انہوں نے شادی نہ کی ہوتی تو ، جیرکوتائے آئیگل خاتون سے یہ نہ کہہ پاتے ، “خدا ہمیں بیٹے عطا کرے گا۔”

ad

Related Articles

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button