Osman Season 4 Geo TV

Kurulus Osman Season 4 Episode 31 Urdu Hindi Dubbed

Kurulus Osman Season 4 Episode 31 Urdu Hindi Dubbed

کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 31 اردو میں دیکھیں

کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 105 اردو میں بلگور کے کھانے کی خوشبو دیکھیں۔ فکر نہ کرو، جرکوٹائی. ہم اولگن خاتون کی آواز بھی سن رہے ہیں۔ لیکن اس کھانے کی خوشبو سونگھنا صرف آپ کا خاص ہنر ہے۔ دیر سے اور مجھے بھی دھوکہ دینا؟ اللہ آپ کی مغفرت فرمائے۔ اللہ آپ کی مغفرت فرمائے، کومرل ابدال۔ چلو بھاگیں، بلگور کا انتظار نہ کریں۔ اپنے ہاتھوں میں محفوظ رہو، میں بہت بھوکا تھا، اولگن خاتون. لیکن میں ابھی تک نہیں سن سکتا۔ ابھی تک نہیں سن رہا؟

کرولس عثمان سیزن 4 سیزن 4 قسط 7 اردو سب ٹائٹلز میں

میں اپنے پیروں پر چل پڑا ہوں۔ کھاؤ، جرکوڈائی۔ کھاؤ۔ فکر نہ کرو، فکر نہ کرو۔ میں آپ کے کان کھولنے کا ایک طریقہ تلاش کر رہا ہوں. ہرڈ ایک جڑی بوٹی ہے۔ ایک جڑی بوٹی ہے اور مجھے یہ مل گیا؟ میں اسے تلاش کروں گا اور تیرے کان کھولوں گا۔ آپ کھاتے ہیں، جرکوڈائی. روٹی بھی کھاؤ۔ میں کھا رہا ہوں، کھانا بہت لذیذ ہے۔ دیکھیے کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 105 اردو میں آپ کیا کہہ رہے ہیں؟ میں نے نہیں سنا. نہ سن رہا ہوں، نہ سن رہے ہوں۔ کیا ہو رہا ہے؟ میں جا رہا ہوں، کھاؤ۔ تمہارے ہاتھ محفوظ رہو، اولگن خاتون۔ یہ ہو، بھائی. امید ہے کہ ہمارے لیے کھانا چھوڑ دوں گا۔ چلو بھائی۔ یہ کھانا ہم سب کے لئے کافی ہے. جرکوٹائی.

کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 105 اردو میں دیکھیں

کیا بچے بھی ہمارے لیے ہوں گے، ہے نا؟ عثمان صاحب آپ کو بلا رہے ہیں۔ ہمیں سر کا انتظار نہیں کرنا چاہیے۔ ہمارے دشمن انتشار کا شکار ہیں۔ لیکن کل ترکوں کے لیے سب کچھ ختم ہو جائے گا۔ کرولس عثمان سیزن 4 قسط 105 اردو میں ہم اپنی زمینیں واپس لے لیں گے۔ دیکھیں کرولس عثمان سیزن 4 قسط 105 اردو میں وہ این شہر میں سپاہیوں کی تعداد میں اضافہ کر رہے ہیں، بڑی پریشانی محسوس کر رہے ہیں۔ کچھ سپاہی باہر آ گئے ہیں۔ یقینا وہ عثمان کو تلاش کر رہے ہیں۔ اس سے ملنا مشکل ہو جائے گا۔ بڑا دروازہ مغربی دروازہ ہے، زیادہ تر فوجی وہاں ہوں گے۔

کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 7 اردو میں

میں اولوف اور اس کے آدمیوں کے لئے اس دروازے کو صاف کروں گا۔ فوجیوں کی تعداد ان فوجیوں کو ختم کرنے کے لئے کافی نہیں ہے، میری روح. یہی وجہ ہے کہ میں اپنے آدمیوں کو سارا دن قلعے میں چھپنے کے لیے کہوں گا۔ وہ دروازہ صاف کرنے کے لئے تمہارے ساتھ ہوں گے۔ لیکن میں اصل حملہ مشرق میں کروں گا۔ کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 7 اردو میں جب ان کے سپاہی مغرب کی طرف راغب ہوتے ہیں۔ تو میں مشرقی دروازے سے داخل ہوں گا. اور میں ہر اس شخص کو روند ڈالوں گا جو سامنے آئے گا۔ تو ان کو روند ڈالو گے، میری جان۔ میں ان لوگوں کو شہر کے چاروں طرف پھیلاؤں گا

کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 105

اور جب شہر میں قتل و غارت کا سلسلہ شروع ہوتا ہے۔ پس تمہارے سامنے مشرقی دروازہ پوری طرح آزمایا جائے گا۔ وہ اب بھی مجھے اپنا دوست سمجھتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ سب سے اہم وظیفہ مشن میں سنبھالا جائے گا۔ بیس سپاہیوں کے ساتھ محل میں داخل ہوں گے۔ کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 105 جب وہ میری دیکھ بھال کریں گے تو تم شہر میں داخل ہو جاؤ گے۔ جب قتل عام شروع ہونے کی خبر عثمان کے اہل خانہ تک پہنچے گی تو میں سب سے پہلے ان کی آنکھوں میں دیکھوں گا اور کہوں گا: جنگ شروع ہو گئی ہے۔ میں اس محل کی عورتوں کے دل جیت لوں گا۔

کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 7

مزیدار کھانے بنانے والے اپنے نرم ہاتھ کاٹ دیں گے۔ اور محل اپنے خوبصورت گھوڑوں کے لئے اصطبل بنائے گا۔ لیکن سب سے پہلے محل کو غیر محفوظ (غیر محفوظ) میں لے جایا گیا۔ مجھے ملہون کو اپنے جال میں گھسیٹنا ہے۔ میں اسے سنبھال لوں گا۔ این کا شہر کل غروب آفتاب سے پہلے ہمارا ہو جائے گا کرولس عثمان سیزن 4 قسط 7 ترکوں نے والدین کو قتل کر دیا۔ یہی وجہ ہے کہ واٹیکان مجھے ایک بڑی فوج دے گا۔ سب سے پہلے میں شہنشاہ کا تخت سنبھالوں گا۔ اور پھر میں ترکوں سے اپنی ساری زمین واپس لے لوں گا۔ فوج تمہاری ہو گی، اولوف۔ اسی لیے میں یہاں ہوں۔

کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 105

تمام ترک اویدان کے بھرتی ہونے والوں کے لئے کھانا تیار کریں گے۔ ان سب کے لیے موت لائے گا۔ ہم مرمرجک حاصل کریں گے۔ تیز رفتار اور بے رحم ہو جائیں گے۔ مزید غلطیاں نہیں کریں گے۔ وہاں جا کر اسے حاصل کریں گے۔ اب وہ جگہ ہمارے لیے ملکیت حاصل کرنے سے زیادہ اہم ہے۔ کرولس عثمان سیزن 4 قسط 105 اسے صحیح امن عطا کریں۔ وہاں ملکیت کے ساتھ یہ انشاء اللہ۔ جیل بھی شامل ہے. مرکزی کمرے کے بالکل نیچے۔ جب ہم سپاہیوں کو ختم کر رہے ہوں گے تو سپاہیوں کا ایک دستہ جیل میں داخل ہو جائے گا۔ ہم وقت ضائع نہیں کریں گے۔ قلعے کا محاصرہ کرنے میں کئی دن لگ سکتے ہیں۔ جناب،

کرولس عثمان سیزن 4 قسط 105 ریلیز کی تاریخ؟

کرولس عثمان سیزن 4 قسط 105 ریلیز کی تاریخ 23 نومبر 2022 ہے کیا ہمیں آنے کی اجازت ہے؟ تم یہاں کیا کر رہے ہو؟ جناب، ہمیں جنگ سے باہر مت نکالو۔ جناب، غازی میں جو زخم ہے وہ جنگ میں ٹھیک ہو جائے گا، جنگ میں، خدا میں ہم زائرین اور زائرین کو خوش آمدید کہتے ہیں۔ لیکن قلعہ حاصل کرنے میں زیادہ دن نہیں لگیں گے۔ کسی ایک سپاہی کو زخمی کیے بغیر ہم ان کے گھر میں داخل ہو جائیں گے۔ اب ہماری غیر موجودگی میں وہ خفیہ طور پر این شہر میں داخل ہونا چاہتے ہیں۔ پہلے داخل ہو جاؤ،

کرولس عثمان سیزن 4 قسط 105 کا ٹریلر اردو سب ٹائٹلز میں

پھر حملہ کرو۔ لیکن وہ ہمارے خفیہ ہونے کے بارے میں سوچ بھی نہیں پائیں گے۔ آج رات کوئی نہیں سوئے گا، بچہ۔ سپاہ سالار، محافظ نے ٹھیک کر دیا ہے، ٹھیک ہے؟ کرولس عثمان سیزن 4 قسط نمبر 105 اردو میں دیکھیں این شہر کی ہر گلی میں ایک سپاہی موجود ہے۔ ہم نہیں جانتے کہ وہ کتنے آئیں گے۔ ایک سپاہی کے بجائے تین سپاہی مقرر کریں۔ ماں، یہ جگہ ہماری ہے۔ ہم ان سے زیادہ ہیں۔ میں جانتا ہوں، لیکن ہمیں بھروسہ ہے۔ آپ کی جگہ کو سمجھیں محفوظ محسوس نہیں کریں گے۔ میں سفیر کا کاراجا حصہ بھیجوں گا، سپاہی صبح تک یہاں رہیں گے۔

کرولس عثمان سیزن 4 قسط 105 کا ٹریلر اردو میں

کسی بھی لمحے ان کے حملے کو دیکھتے ہوئے میں تیر وں کی چھتوں پر بیٹھ جاتا ہوں۔ اور سپاہیوں کو سرائے اور دکانوں میں کھڑا کر دیا گیا ہے۔ کرولس عثمان سیزن 4 اگر وہ ابتدائی گلیوں میں نہ رک سکے تو کرولس عثمان سیزن 4 قسط 105 ٹریلر اردو میں انہیں تنگ گلیوں کی طرف پیچھے ہٹنا پڑے گا۔ اگر ضرورت پڑی تو تنگ سڑکیں دفاع کے لیے بہتر نہیں ہوں گی۔ وہ حویلی میں واپس چلے جائیں گے۔ وہ ٹوٹ جائیں گے اور تباہ ہو جائیں گے۔ کٹلو الپ، سپاہیوں اور درویشوں سے کہو۔

کرولس عثمان سیزن 4 قسط 104 انگریزی سب ٹائٹلز میں

کوئی بھی جم میں نہیں لڑے گا۔ اگر ضرورت پڑی تو وہ پیچھے ہٹ کر حویلی میں آ جاتے۔ اینگول، کاراجا پارتر، بلجک، ہر جگہ، سفیر ٹوجو، اور سپاہیوں سے کرولس عثمان سیزن 4 قسط 105 انگریزی سب ٹائٹلز میں پوچھتے تھے، جس نے یقینا کرولس عثمان سیزن 4 ایپیسڈ 104 میں آپ کی ویڈیو کو راتوں رات سنسنی بنا دیا تھا۔ ہمیں مینے شہر میں ایک ٹرسٹ ہے۔ ہم آپ کی حفاظت کا خیال رکھ رہے ہیں، جناب۔ آپ کیسے ہیں عثمان؟ اس نے اپنے سپاہیوں کو انگول سے این شہر بھیجا ہے۔ لیکن مجھے نہیں معلوم کہ یہ طاقت کافی ہوگی یا نہیں،

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button